2014. április 26., szombat

Heti csaj



Vigyázat, Spoiler veszély!

Egy friss olvasmányélményemről szeretnék beszámolni, tegnap éjjel ugyanis egy nagyon jó könyvre bukkantam, és nem bírom ki, hogy ne osszam meg ezt másokkal is. Romantikus regényről van szó. A hímneműek most valószínűleg fintorra húzva szájukat máshová kattintottak… így mostmár nyugodtan áradozhatok róla. Ugyanis tényleg nagyon jó! Oké, persze nyilván hasonló a többi ilyen típusú regényhez, de mégsem sablonos. Sőt, nagyon is különleges. Egyébként Heti csaj a címe, Monica Murphy írta. Eszem ágában sem volt végigolvasni, úgy gondoltam, csak belelapozok, hogy megnézzem milyen… és nem bírtam letenni! A történet szerint Drew fiatal egyetemista, aki elképesztően jóképű, jól tanul és ráadásul az egyetemi focicsapat egyik legjobb játékosa, vagyis bomlanak utána a nők. Neki azonban nem kell kapcsolat, sőt még kaland sem. Csak egy álbarátnőt akar, ugyanis hálaadásra haza kell mennie, és be szeretne mutatni valakit otthon, hogy leszálljanak végre róla, amiért nincs senkije.
Fable-re esik a választása, a gyönyörű szőke pultos lányra, aki egy bárban dolgozik az egyetemhez közel, és akinek igen rossz híre van a városban. Drew úgy gondolja, hogy ő biztosan elvállalná a barátnő szerepét, főleg mivel igen bőkezűen meg is fizetné ezt a kis színjátékot. Fable valóban bele is megy, hiszen neki kell eltartania az öccsét, szüksége van a pénzre. A képlet egyszerűnek tűnik: egy hétig színlelnek, és aztán mindenki folytatja a saját életét. Csakhogy bonyolódnak a dolgok, hisz Drew-nak nem épp hétköznapi családja van. És persze az érzelmek is közbeszólnak. A kezdeti vonzalom egyre komolyabbá válik, és szép lassan mindketten többet éreznek egymás iránt. A fiú rájön, hogy Fable merőben más, mint a pletykák szerint, és a lány is ráeszmél, hogy Drew nem az, akinek hitte. Csakhogy ez a fiú szörnyű titkokat őrizget a múltjából, melyek az otthoni környezetben felemésztik őt. Kísértik a démonai, akiket egyedül nem tud legyőzni, és akik miatt nem tudja tökéletesen átadni magát a szerelemnek. Viszont Fable közelében minden olyan más… Imádtam ez a könyvet az utolsó betűig, csak olvastam és olvastam, és egyszer csak arra eszméltem, hogy már vége is… és, hogy hajnal lett. Aki egy érzelmes, picit erotikus és igazán elgondolkodtató regényt szeretne olvasni, az nem fog csalódni. Én viszont most alszom egy picit… :) Bogi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése