2014. április 20., vasárnap

Hajnali ébredés



SZIGORÚAN CSAK 18 ÉVEN FELÜLIEKNEK!

Arra ébredtem, hogy egy forró test feszül nekem hátulról. A kéz, amely a testhez tartozott széthúzta combjaimat, hogy helyet biztosítson a munkálkodásának. A testhez tartozó egyik comb kitámasztotta az én combomat, hogy még véletlenül se zárjam vissza össze.
Nem akartam, fáradt voltam.
Egész este csak ezt csináltuk! Miért kínoz?
Hajnalodik már, de még csak éppenhogy. Hagyna aludni inkább. Tudja, hogy korán mennem kell dolgozni!
De ez a mögöttem lévő forró, és felizgult testet nem érdekli. Csak szeretne könnyíteni magán. Elkezdi előkészíteni magának az utat. A fürge ujjak lágyan simogatnak, izgatnak. A csiklómra koncentrál. Már kitapasztalta milyen hamar izgalomba jövök, ha a csiklómat veszi gondba. Köröz körülötte, lágyan meg-meg csipkedi. Halk nyöszörgés surran ki ajkaim között.
Már akarom. Izgalomba hozott.
Érzem, ahogy ajkaim nedvesednek odalent. Biztos ő is érzi. A levegőt egyre kapkodóbban veszem, lassan, de biztosan zihálni kezdek.
Másik kezét a nyakam alatt átcsúsztatja, és a mellemet kezdi ingerelni. Szájával a fülem mögötti érzékeny helyet csókolgatja, nyelvével nyalogatja.
Hangosabban nyöszörgök. Fenekemet kemény péniszéhez nyomom. Többet akarok.
Az ujjait végighúzza az ajkaimon. Teszteli, mennyire vagyok nedves. Pedig tudja, hogy teljes izgalomban vagyok. Izgalmam bizonyítéka, már a belső combomra folyik, annyira felingerelt a becézgetésével.
Lassan egyik, majd másik ujját is belém nyomja. Nem sieti el. Tudja, hogy ezzel az őrületbe kergethet. Ki-be mozgatja az ujjait, lassan siklanak ki belőlem, majd még lassabban vissza.
Még hangosabban nyöszörgök. Combjaimat össze akarom zárni, hogy közéjük szoríthassam kezét, de az ő combja megakadályozza. Kitárva kell hagynom, hogy a kedve szerint játsszon velem. Kérni akarom, hogy siessen, csinálja gyorsabban erősebben. De nem lehet! Csak akkor beszélhetek, ha már nem bírom tovább. Akkor is csak annyit mondhatok, hogy Kérlek! Az egyetlen másik szó, amit kiejthetik az a neve, de azt is csak akkor, ha sikítom, kiáltozom, éppen akkor mikor élvezek. Szereti ezt a játékot. Így tudja, hogy birtokolhat.
Eddigi két ujjához csatlakozik egy harmadik. Megfeszül a testem, érzem, ahogy a puncim fala csak lassan ernyed el, tágul köré. Szeretem ezt az apró fájdalmat. Megszerettem. Így tudom, hogy nemsokára a farkát helyezi belém. Hiszen muszáj tágítania.
Míg az egyik kezével bennem dolgozik, még mindig őrjítően lassan, addig a másik kezével a mellbimbóimat gyötri. Hol az egyiket, hol a másikat. Szorongatja őket. Megtanulta, hogy nem kell velem finoman bánnia. Ha finoman bánik velem, meg sem érzem. Erőteljes mozdulatait most már nem fogja vissza. Mindkét keze szorgosan dolgozik rajtam, hogy teljesen felkészítsen. Szájával mohón harapdálja nyakamat, mintha valami finom étel lennék.
Ujjai hirtelen eltűnnek belőlem. Egy ellenkező nyöszörgés hagyja el számat. Nem akarok üresen maradni!
Valami keményet, és vastagot érzek. Igen! Ez az! Ezt akarom magamban érezni! Minél mélyebben!
Még játszik velem. Makkját csak húzogatja nedves nyílásomon. Csiklómon köröz vele. Megfeszülök. Olyan jó érzés.
-    Szeretnéd? – hangja rekedt. Rá is hatással van mindez. Nem csak én vagyok teljesen felizgulva. – Szeretnéd, ha tövig beléd merülnék? Szeretnéd, magadban érezni? – mindezt a fülembe suttogja. Forró lehelete megborzongat.
Mivel nem beszélhetek, így csak bólintok, és közelebb nyomulásommal adom tudtára, hogy Igen! Nagyon szeretném!
Elveszi a mellemről a kezét, és azt is lecsúsztatja a puncimhoz. Szétnyitja az ajkaimat, hogy belém helyezhesse merev farkát. Érzem, ahogy a makkja keményen tör utat magának.
Olyan jó érzés! Szinte süt belülről!
Óvatosan hatol belém, hiszen tudja, mennyire szűk vagyok, és szoknom kell vastagságát.
Halkan nyög. Nyögését nyakamon érzem. Teljesen belém hatolt. Még feszes vagyok körülötte, de lassan engedni kezdek. Közben megint elkezdi a csiklóm izgatását a kezével. A másik keze visszatér a mellemre.
Én egyik kezemmel hátra nyúlok, hajába markolok. Örülök, hogy nem rövid haja van. Akkor nem tudnék mit markolni, csak a lepedőt.
Mozogni kezd. Érzem, ahogy kihúzódik belőle, szinte teljesen, majd vissza. Már megint kezdi. Lassan mozog.
De most nem hagyom magam! Én is megtanultam mivel kergessem az őrületbe! Mikor megint teljesen magamban érzem, hüvelyem falát összeszorítom.
Elégedetten hallom a nyögését.
Kezét leveszi csiklómról, a csípőmre rakja. Gyorsabban kezd mozogni. A bőr csattanása a bőrön, a zihálásom, és az ő zihálása keveredik a szoba csendjében. Hátrébb húzza a csípőmet, ezzel változtatva a szögön. Sokkal mélyebben érzem magamban. Ahogy a szög megváltozott, úgy nő a testemben a feszültség.
Szememet szorosan összezárom. Nem tudok másra figyelni, csak a saját zihálásomra, a kezeire, amely a mellemet és a csípőmet szorongatja, és a merev péniszére, amely belülről ostromol.
Elkezdek nyögdécselni! Haját erősen markolom, testem íjként feszül meg, combjaim reszketnek, annyira össze akarom zárni őket. Remeg a testem. Szabad kezemet lecsúsztatom a hasamon, míg el nem érem a csiklóm. Tudom, hogy csak arra van szükségem, hogy gyorsítson és csiklómat megérinthessem. Kimondom hát az egyik szót, ami engedélyezve van. Többször is, hogy tudja, mit tesz velem.
-    Kérlek! Kérlek! Kérlek!
Morgáshoz hasonló hangot ad ki, majd ujjait még jobban a csípőmbe és mellembe mélyeszti, fogaival a kulcscsontomba harap. Fájdalmat okoz, és reggelre ott is fog maradni a nyoma, de nem érdekel.
Begyorsít!
Farka ütemesen dönget. Érzem, hogy nemsokára robbanok. Már közel járok. Csiklómra helyezem az ujjaim hegyét, és dörzsölni kezdem. Egyre gyorsabban csinálom, már egyre hangosabban nyögök. Szemeimet olyan szorosan zárom össze, hogy fájnak.
Hirtelen két ujjam közé szorítom a csiklóm. Fejem hátracsapódik a vállának, a puncim összeszorul körülötte. Hajánál fogva húzom hátra a fejét, de ő fogaival szorosan kapaszkodik a bőrömbe. Orgazmusom közben a nevét kiabálom. Homályosan érzem, hogy még mindig bennem jár a farka. Ő még nem ment el, de már közeledik. Már nem ritmusosan dönget. Kezd ki esni belőle. Folyamatos mozgásával tovább nyújtja orgazmusom, mígnem végül érzem, hogy ő is elélvezik.
Teljes erővel csapódik belém, kezei és fogai még erősebben marnak húsomba. Érzem, ahogy farka rángatózik bennem, ahogy elélvez, a puncimba üríti magát.
Nemsokára már csak a zihálásunk hallatszik. Mintha egymás ellen zihálnánk. Farkát kihúzza belőlem, egy halk, cuppanó hang hallatszódik. Valami folyik a combomra. A nedv az ajkaim közül szivárog. Az én nedvem és az ő nedve összekeveredve.
Nem használtunk gumit. De most nem érdekel.
Péniszét a combomon pihenteti, így a nedvet még jobban szétkeni rajtam. Most ez sem érdekel. Teljesen elfáradtam. A testem kimerült.
Fejemet hátra fordítom, ő pedig félig fölém hajol. Fáradt, érzéki csókot váltunk. Ez mindent elmond. Ki sem kell neki, mondanom, hogy Köszönöm!. Tudja.
Elhúzódik, majd visszafekszik mögém. Átkarol, magához húz. Egyikünk se törődik azzal, hogy megtisztogassuk magunk. Hagyjuk, hogy nedveink továbbra is összekeveredjenek rajtunk, majd megszáradjanak.
Így alszunk vissza. Összegabalyodva, fáradtan.
Korán reggel, amikor felkelek már nincs ott. A lábam között tompa sajgás árulkodik róla, hogy mivel töltöttem az estét. Fáradt vagyok, alig van erőm felkelni, de azért reménykedem, hogy egyszer még, talán összefutunk!

Ria

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése