2014. április 28., hétfő

Beavattak minket is



Olvastam könyvben, megnéztem filmben!


2014. március 28-án voltam megnézni moziban A beavatottból készült filmet. Nagy reményekkel álltam a mozi előtt, várva, hogy végre vászonra vetítve is megnézzem azt, amit már a képzeletemben elképzeltem.
Végig izgultam az egész filmet. Nem csalódtam. Annyira jó volt, mint a könyv. Vissza tudta adni ugyanazt a hangulatot. Teljesen hatásvadász volt. Tudom, ezt rossz jelzőként szokták használni, de én most csakis jóként alkalmazom. Hatásvadász volt. Ennyi. Hiába tudtam mi fog történni, akkor is meglepődtem, és teljesen kiborultam, vagy örültem, jelenettől függően. Majdnem elsírtam magam a moziban,
annyira meghatott néhány jelenet, pedig tudtam, hogy mikor mi történik, mégis, annyira jól megcsinálták a filmet, és a színésznő is, annyira jól alakította Trish szerepét, hogy lehetetlen volt nem átélni a filmet ugyanúgy, ahogy a könyvet.
Én azt mondom, nagyon eltalálták a hangulatot, és magát a filmet is. Nagyon szerettem, és újra, és újra meg fogom nézni.
Egy hibája volt a filmnek. Túl rövid volt. Most jöhet a kövezés, hiszen ki mondaná egy majdnem két és fél órás (2 óra 19 perc) filmre, hogy rövid? Hát én! Akik Gyűrűk ura rajongók, azok tudják, hogy milyen érzés. Még ültem volna a moziban szívesen. Annyira elröpült ez a rövid kis idő, hogy szinte 2 óra helyett 2 percnek tűnt. Fel sem tűnt, hogy ilyen hosszú. Én tényleg nem bántam volna, ha hosszabb a film, hiszen, akkor az egész könyv szerepelhetett volna benne, és nem maradt volna ki pár (kedvenc) rész. Így is teljes volt a film, de azért mégis, úgy csak még teljesebb lett volna.
Mindenesetre a könyv és film is nagyon tetszett. A film teljesen visszaadta a könyvet, pár apró-cseprő változtatással, de azok szinte fel sem tűntek. Élvezhető volt, és magával ragadó. Érdemes megnézni a filmet, de csak azután, miután elolvastuk a könyvet!
Ria

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése