2014. május 11., vasárnap

Katy Evans: Real- Valós



Érdeklődve álltam neki elolvasni ezt a könyvet. Annyi jót hallottam róla, hogy felkeltette a kíváncsiságom, és hát a borító se semmi azért. Melyik nő nem akarna olvasni egy olyan könyvet, ahol egy bokszoló feszít a borítón, szép kockás hasakkal? Hát, nem sok. Mivel nem vagyok híve a spoilernek, így elég nehéz lesz kicsit bemutatni ezt a könyvet, mert az egyik dolog, ami jóváteszi a könyvet, annyira sok mindent elárulna, hogy akkor már nem lenne meg a varázs. De megpróbálom!
Szóval sok jót hallottam róla. A legfontosabb szempont viszont az volt, hogy végre nem egy lelki sérült, antiszociális, gazdag pasi könyvéről van szó (nem mondom, hogy azok rosszak, de már erős csömört kaptam tőlük), hanem egy teljesen alfahímről szól. Ez adta meg a kezdő lökést az elolvasásához. Elkezdtem olvasni, és nem akartam hinni a szememnek. Nem, nem azért mert annyira jó, hanem mert ugyanolyannak találtam, mint a többit. Sablonkönyvnek. De ezt az elején gondoltam!
Amikor jobban belemerültem a könyvbe, mert azért mégsem hagyhattam félbe, megtaláltam azt a pluszt, ami tetszett benne. Egyébként nem mondanám olyan jó könyvnek, hiszen sablonos. Lehet, hogy a szereplők nem ugranak rögtön az ágyba (végre valahol!),
de az elhúzás is idegesítő tud lenni. Nagyon! Sokáig a címet sem értettem, hogy miért Real- Valós a címe. Azután kiderült, hogy azért, mert, hogy valóságos, amit érez…no comment. Kicsit kiakasztott. Jó persze, ez is a sablonosság része, hogy hű, de oda meg vissza van a főhősnő (Brooke) a szuper hímért (Remington), de kérem szépen, ennyire? Szegény csaj, ha csak ránézett egy csöpögő, felizgult nimfomániássá vált. Ugye ezt mindenki ismeri, aki már olvasott ehhez hasonló műfajú könyvet. De amikor ezt már századjára olvassuk, és még mindig ugyanazt mondja el 15 oldalakon keresztül, akkor kezd nagyon, de nagyon idegesítővé válni. Ahogy mondtam, nekem ez rontotta el a könyvet.
Viszont az a plusz dolog, amit nem szabad lelőnöm, tette olvashatóvá, és valamelyest szerethetővé a könyvet. Ha ez nincs benne, akkor biztos, hogy nem lett volna olyan jó a könyv. Ezt a pluszt a férfiúnk kapta meg, és örülök, hogy Katy odaírta. Ez mentette meg a könyvét. Nem mondom, hogy még egyszer el fogom olvasni, mert úgy érzem, hogy ez csak egy egyszer olvasós könyv volt, de, aki végre egy sablonos-de-van-benne-valami-plusz-ami-kiemeli könyvet akar olvasni, annak ajánlanám. Egyszer biztos, hogy elolvasható!
Ria

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése