2014. május 18., vasárnap

A TEK - hét margójára



Néha még nekem, kicsit visszafogottabb-inkább beülős-beszélgetős estéket kedvelő - fiatalnak is szüksége van egy kis bulizásra, erre pedig remek alkalom volt a múlt heti TEK búcsúztató az egyetemen. Ez nem épp kulturális esemény… sőt… De kell néha egy kis Majka is! Igen, Majka és a kultúra mondhatni nemigen vannak köszönő viszonyban sem. Leszögezném, nem a rappel van bajom! Magát a műfajt szeretem, viszont ózdi képviselőjét kevésbé. Nem tudom, hogy keveredtem a koncertjükre hétfőn, amely gyakorlatilag az első TEK - es buli volt. Egyrészt rábeszéltek, és egyébként is tanulni kellett volna, de kinek van már kedve ilyenkor? De nem mentegetem magam tovább, mert nemcsak elmentem Majkára, de nagyon jól is éreztem magam.  Este 11 körül kezdték a zenélést (vagyis valami olyasmit), a Kossuth kollégiumok közti szabadtéri színpadon, megnyitva ezzel a háromnapos tivornyát. Természetesen mondanom sem kell, hogy egy szöveget sem ismertem… Viszont a dalok végére minden refrén ment, és együtt üvöltöttem őket a tömeggel. Elkapott az életérzés! Ahogy a fények ide-oda cikáztak, és mindenki keze egyszerre emelkedett a levegőbe, hirtelen elhittem, hogy jó zenék mennek.
És akkor jók is voltak, komolyan! Az estémet pedig bearanyozta egy hullarészeg srác, aki félig lecsúszott nadrágjával ropta előttem, és természetesen nem úsztam meg, hogy együtt is táncoljunk egy kicsit. Miközben én folyamatosan röhögtem, ő folyamatosan beszélt, de a zenétől szerencsére nem hallottam mit. A koncert vége felé már a barátnőmet is elkapta az a bizonyos életérzés, aminek nagyon örültem, mert addig elég furán méregetett, amiért őrjöngve, ugrálva éneklek arra a zenére, amit addig folyamatosan szidtam. Persze ettől nem kedvelem őket jobban-egy dalukat viszont nagyon megszerettem! Az elvitted a szívemet című számuk az én szívemet vitte el. Azonnal megfogott ez a dal, és azóta is sokat hallgatom. És hatalmas lájk a vokalistának, akinek szuper hangja van!
Az este további részében Juhász Laci pörgette a lemezeket és kezdődhetett a tánc!
Kedden Kowalski meg a Vega lépett fel, tőlük azt a megszokott magas színvonalat kaptam, amit vártam. Ebben a másfél órában hallhattuk tőlük a nagy klasszikusokat, de az új lemezről is játszottak néhány dalt.  Jó volt újra látni őket, és remélem, még fogom is. A koncertet követően Metzger Viki lépett a DJ pult mögé és fergeteges hangulatot csinált.
A legjobban a szerdát vártam! Azért is, mert megbeszéltük, hogy erre Ria és Mr. D. is jönnek. Sajnos a rossz idő miatt a buli nem szabadtéri színpadnál volt, hanem a Lovardában. Előtte egész nap tanultunk egy fontos (nak mondott) zh-ra és alig vártuk, hogy este legyen. Persze a sok-sok készülődés Riával és Zsófival (akivel hétfőn „tomboltam” Majkán) felesleges volt: a belőtt frizura és a smink is tönkrement a zord időnek köszönhetően. A buszt lekéstük, az orrunk előtt ment el, pedig oda akartunk érni 9-re, Beliczai Balázs humorista poénáradataira. Mr. D-t inkább ez érdekelte volna, mint az utána következő Punnany Massif koncert. Mivel nem értünk volna oda, így inkább elmentünk kajálni, és csak 11 előtt egy kicsivel mentünk a Lovardához- akkor már csak a csajokkal. Viszont nem várt fordulat gazdagította az estét: Riának még nem volt jegye, viszont az ajtón hatalmas betűkkel állt, hogy teltház van. Szörnyen kétségbe estünk, láttuk, hogy többen is ellenőrzik a karszalagokat, így esély sincs a beosonásra. Végül egy ismerősünk mentett meg minket- kinek nevét aranyba foglaljuk-, hozott nekünk egy szalagot. Hullámcsattal rögzítve Ria pulcsijához, már kockára fagyva végre bejutottunk, és indulhatott a buli! Ami hatalmas volt! Messze a legjobb este-a kezdeti nehézségek ellenére is. Szeretem Punnany-ékat, bár most sok olyan dalt játszottak, amit nem ismertem tőlük. Nagyot buliztunk rájuk, amikor pedig megláttuk Juhász Lacit, tudtuk, hogy az este folytatása is szuper lesz. Riával kifulladásig táncoltunk, és szerintem abban mindketten egyetértünk, hogy ezt az estét sosem felejtjük el. J
                                                                                             
Bogi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése